MS Fonds
Scoop
Branding
Print design
Social media design
Signage
Jaar: 2022
Keywords
Kleurrijk, empowerment, fris, opvallend
Jonge mensen met MS lopen tegen specifieke problemen aan zoals carrière, relaties, studie, verlangen naar kinderen, enzovoort. Ze hebben vaak veel vragen, angsten en onzekerheden.
Dit komt deels door de overweldigende angst en onzekerheid over hun eigen toekomst.
Zal ik uiteindelijk in een rolstoel belanden? Wat betekent dit voor mijn werk, familie en carrière?
Het beeld van de toekomst verandert van de ene op de andere dag. Als het MS Fonds in
contact kan komen met deze jonge mensen, op het moment in hun leven waarop ze zoveel
keuzes moeten maken (en zich in een volledig onzekere situatie bevinden), kan het MS Fonds
hen ondersteunen en hen gereedschappen bieden voor hun toekomstige leven met MS.
Om deze reden wil het MS Fonds een inspiratiedag organiseren voor jonge mensen met MS
onder de 35 jaar, tijdens de nationale MS Dag. Er is een geheel nieuwe branding ontwikkeld
voor het MS Fonds voor jongeren: MpowerS.

Het logo is geïnspireerd op de dorsale wervelkolom,
waar MS meestal voorkomt.
De herkenbare vlinder van het MS Fonds
logo komt op een moderne en vernieuwende manier terug in het logo van mPOWERs.
Dit zorgt voor herkenbaarheid, eenheid
en maakt de verbintenis tussen het
MS Fonds en MpowerS.












Enthousiast
geworden?
Vul het contactformulier in of boek direct je gratis discovery call om te kijken hoe we jouw bedrijf ook kunnen laten groeien.