top of page

MS Fonds

Scoop
Branding
Print design
Social media design

Signage
 

Jaar: 2022
 

Keywords
Kleurrijk, empowerment, fris, opvallend

Jonge mensen met MS lopen tegen specifieke problemen aan zoals carrière, relaties, studie, verlangen naar kinderen, enzovoort. Ze hebben vaak veel vragen, angsten en onzekerheden.

Dit komt deels door de overweldigende angst en onzekerheid over hun eigen toekomst.

Zal ik uiteindelijk in een rolstoel belanden? Wat betekent dit voor mijn werk, familie en carrière?

 

Het beeld van de toekomst verandert van de ene op de andere dag. Als het MS Fonds in

contact kan komen met deze jonge mensen, op het moment in hun leven waarop ze zoveel

keuzes moeten maken (en zich in een volledig onzekere situatie bevinden), kan het MS Fonds

hen ondersteunen en hen gereedschappen bieden voor hun toekomstige leven met MS.

 

Om deze reden wil het MS Fonds een inspiratiedag organiseren voor jonge mensen met MS

onder de 35 jaar, tijdens de nationale MS Dag. Er is een geheel nieuwe branding ontwikkeld

voor het MS Fonds voor jongeren: MpowerS.

Artboard 1.png

Het logo is geïnspireerd op de dorsale wervelkolom,

waar MS meestal voorkomt.

De herkenbare vlinder van het MS Fonds

logo komt op een moderne en vernieuwende manier terug in het logo van mPOWERs.

Dit zorgt voor herkenbaarheid, eenheid

en maakt de verbintenis tussen het

MS Fonds en MpowerS. 

Mockup_Stickers.png
AA_Page_MSFonds.png
Template_IGStory_MSconnect-02.jpg
Artboard 1 copy 3.png
Roll-up_Mockup_Banner.png
Artboard 1 copy 5.png
Postcards_MS_Schermvullend.png
caa63f52-df99-45f1-82a8-594274d156a6.JPG
5f0a7b45-111b-4f4d-9e93-474c7b5b6471.JPG
IMG_1366.heic
9e0df150-21d7-4269-932e-7205339d1043.JPG

Enthousiast
geworden? 

Vul het contactformulier in of boek direct je gratis discovery call om te kijken hoe we jouw bedrijf ook kunnen laten groeien.

bottom of page